Chiron'unuzu Keşfedin ve Şifalanın



Chiron'un mitolojik öyküsü bir çok kez, farklı bakış açıları ve yorumlar ile kaleme alınmış. Tüm öykülerin ortak noktası; Chiron'un yarı insan ve yarı at formunda olması ve ayağından aldığı bir yara sonucu tarifsiz acılar çektiğidir. Bir rivayete göre; ayağında ki problem yüzünden çektiği acıya daha fazla katlanamaz ve  ölümsüzlüğünden vazgeçerek acısını ölüm ile sonlandırır. Tanrı'lar bu duruma aslında sinirlenirler. Hem ceza olarak hem de diğer insanlara faydalı olması için Chiron'u dünyaya geri gönderirler. Chiron'un bu dünyada ki görevi, yaralı insanlara şifa dağıtarak kendi acılarını dindirmek ve şifalandırmak olacaktır.Aslında bu mitolojik öykünün temelinde intihar vardır. Ölümsüz olan bir Tanrı'nın, bu yolu seçmesi sizce de çok trajik değil mi? Chiron'a verilen ceza insanlara verilen bir ödül aslında..

Hepimiz içimizde sürekli kanayan yaralar taşırız. Tam kabuk tuttu, geçiyor diye düşündüğümüz noktada aynı yara, yine aynı yerden kanamaya başlar. Yaşam koşullarımızda, ilişkilerimizde, günlük hayatımızda hep de aynı noktadan yaralanmıyor muyuz? Yaralarımızı pamuklara sarıp sarmalamak, daha fazla yara almamak için güvenli bulduğumuz limanımıza yanaşıp, kendimize; 'Ben neden hep aynı hataları yapıp, neden hep aynı konularda üzülüyorum?' diye sormuyor muyuz? Aslında tüm bu sorularımızın cevabı farkındalık yolundan geçiyor. Chiron'un bizim kanayan yaramız; ama aynı zamanda da en büyük şifacımız olduğunun farkına varmamız, bizi özümüze döndüren, öz benliğimizi geliştiren, ruhsal yaralarımızı iyileştirebileceğimiz bir yoldur. Her şey farkındalık yolunda başlar. Önce kendi içinize dönün ve neyi neden yaptığınızı kendinize itiraf edin. Biliyorum itiraf etmek çok zor ama; bizi bizden başkası anlayamaz ve sorunlarımıza çare olamaz. İlk önce kabullenmemiz ve bilmemiz gereken, Chiron'un bizim çok derin, travmatik,hayatta iyileşmez gözüyle baktığımız; çocukluğumuzdan, bilinçaltımızdan hatta karmamızdan getirdiğimiz yaralarımız olduğudur. 

Doğum haritamızda ki Chiron'un bulunduğu ev ve burç, bizim yaralarımızdan hangi yol ile şifalanacağımızı gösteren bir anahtardır. Chiron'un astrolojide ki sembolü de zaten anahtar şeklindedir. Chiron bir gezegen değildir ve bu nedenle de hayatımızda yönetici konumunda bulunmamaktadır.  Yönetici konumunda olmayan Chiron, hayatımıza yan tesirler ile tezahür eder. Chiron'un bulunduğu burç hayatımızda ne tür sıkıntılar, yaralar ile karşılaşabileceğimizi ve bize şifa yollarını gösterir. Chiron'unuzu keşfetmek için bulunduğu burcun en güçlü özelliğini kendinize anahtar kelime olarak alın. Bu anahtar kelime sizin hayatınızda çalıştıramadığınız yönünüzdür. Yukarıda kendinize itiraf edin dediğim nokta, size şifa yolunun kapısını açacak olan anahtar aslında. Farkındalık da işte tam bu noktada başlıyor.

Chiron'umu keşfetmeye başladığımda bilmeden de olsa şifalanma yolunda adımlar attığımı ve Chiron'u araştırdıkça şifalandırdığım sürece şifalanabileceğimi fark ettim. Chiron'u 6. evde (günlük işler, sağlık, evcil hayvanlar, hizmet evi vb. konular) ve İkizler (anahtar kelime:iletişim) burcunda olan biri olarak, kendimi anlatamayıp hep karşımdakinin beni anlamasını bekledim. Aslında hep kendi kafamda karşımdakine soru sorup, cevaplarını onun yerine ben verdim. Şimdi ben bunu söylersem nasılsa o şu şekilde anlar. Ben en iyisi söylemeyeyim nasılsa böyle diyecek😊 Yıllarca bu düşünce ile yaşadım.; çünkü bu benim en derin yaramdı. Hep yalnızlığı seçtim, hep kendi kabuğumda yaşadım, hep daha fazla yara almamak için konuşmamayı tercih ettim. Ta ki Chiron'umu keşfedene kadar. Şu an bu yazıyı yazıyor olmam bile sizler ile iletişim kurmaya çalıştığımı göstermiyor mu? Bu da bir şifa yöntemi değil mi sizce de? Bir köpeğim var (6. ev evcil hayvanlar) ona sevgi ile bakıyorum. İnsanlara sağlıkları ve güvenli çalışma yöntemleri ile alakalı eğitim veriyorum. (6. ev sağlık, hizmet evi) Aslında tüm bunlar ile kanayan yaramı iyileştirmeye çalışıyorum. Kimse adına sorularımın cevaplarını vermiyorum ve kendimi daha iyi hissediyorum. 

İnanın ki yaralarınızı keşfettiğinizde, şifanızda size gelecektir.

Chiron'unuzu Keşfedin ve Şifalanın..

Sevgilerimle..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ay Dede'den 🌛 Astrolojiye Yolculuk♓

Küçük Bir Transit Hikayesi